מליאת הכנסת אישרה את הרכב הוועדה המסדרת

    איתי גדסי No Comments on מליאת הכנסת אישרה את הרכב הוועדה המסדרת

    אושר הרכב הוועדה המסדרת של הכנסת. ח"כ יואב קיש יעמוד בראש הוועדה בה יהיו חברים 19 חברי כנסת על פי מפתח סיעתי של חבר ועדה על כל שבעה חברי כנסת

    יואב קיש צילום: דוברות הכנסת - דני שם טוב
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מליאת הכנסת אישרה את הרכב הוועדה המסדרת, כפי שהוסכם ע"י נציגי הסיעות שנבחרו לכנסת ה-25, בישיבתם ב-13 לנובמבר. 47 חברי כנסת תמכו מול מתנגדת אחת.

    החוק קובע כי בראש הוועדה יעמוד חבר כנסת מסיעתו של חבר הכנסת עליו הטיל הנשיא את הרכבת הממשלה. אשר לייצוג הסיעות קובע החוק כי הייצוג בוועדה המסדרת יהיה לפי גודלן היחסי של הסיעות, ובלבד שלכל סיעה בת 4 חברים או יותר יהיה נציג בוועדה המסדרת.

    ח"כ יואב קיש שיעמוד בראש הוועדה הודיע כי בוועדה יהיו חברים 19 חברי כנסת על פי מפתח סיעתי של חבר ועדה על כל שבעה חברי כנסת. ח"כ קיש ציין שהצעת ההרכב המובאת לאישור המליאה מגיעה בהסכמה של כל סיעות הבית.

    תפקיד הוועדה המסדרת הוא להביא לאישור הכנסת את הרכבן של ועדות הכנסת הקבועות, ועד לבחירתן רשאית הוועדה המסדרת לבחור ועדות זמניות לענייני כספים ולענייני חוץ וביטחון. לוועדה המסדרת מסורות, עד לבחירתה של ועדת הכנסת, סמכויות ועדת הכנסת הנוגעות לסדרי הבית ולדיוני הכנסת. כמו כן, בסמכות הוועדה למנות סגנים זמניים ליו"ר הכנסת.



    0 תגובות